استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور خواستار پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران استان شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۴۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در ادامه سلسله دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مقامات کشوری، حسین کلانتری امروز با سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار در خصوص مشکلات و مطالبات خانواده های ایثارگران و شهدا با سعید اوحدی گفت‌وگو کرد.

 دکتر کلانتری ابتدا گزارشی از وضعیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: با رشادت ها و دلیرمردی های مردم کهگیلویه و بویراحمد، این استان جزو استان‌های برتر در حوزه ایثارگری است و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

 وی به بیان مشکلات مسکن، بیمه و درمان خانواده‌های ایثارگران،‌ شهدا، جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آنها اشاره کرد و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیازها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می دهد و استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.

 استاندار رفع مشکلات، مطالبات و نیازمندی های خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را از اولویت ها برشمرد و گفت: باید تلاش شود خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مناسب شان و جایگاه آنان باشد.

کلانتری از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و اوحدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و در فرصت مناسبی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند در مقابل هجمه های دشمن به دفاع از آرمان های انقلاب و نظام پرداختند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور شایسته خدمت بیشتر هستند.

اوحدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خانواده های شهدا و ایثارگران را چشم و چراغ ملت دانست و مسئولان را خادم ایثارگران برشمرد و خدمت رسانی به ایثارگران را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست.

معاون رئیس جمهور ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگران برای سفر به استان و پیگیری مطالبات ایثارگران قول مساعد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات