جلسه هیئت اندیشه ورز حجاب وعفاف

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مستلزم کار جهادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مطالبه جدی فرهنگ عفاف و حجاب را ضروری دانست و گفت: برای چنین مبحثی نیاز به کار جهادی بزرگی است که با حضور فعالان این عرصه ممکن است.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۸۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه هیئت اندیشه ورز فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئول بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.
سرهنگ محمد پساوند در جمع بانوان و صاحب نظران عفاف و حجاب، پیشگیری از معضلات اجتماعی را بزرگترین هدف از اقدامات ترویج عفاف و حجاب دانست و گفت: با همفکری و تشکیل کارگروه‌های مختلف می‌توان در سطح جامعه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مطالبه جدی فرهنگ عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: برای چنین مبحثی نیاز به کار جهادی بزرگی است که با حضور فعالان این عرصه ممکن است.
وی با اشاره به ضرورت همکاری همه مسئولان شهرستان در اجرایی شدن قانون حجاب تصریح کرد: تولید محصولات عفاف و حجاب و برپایی نمایشگاه عرضه این محصولات در شهرستان حمایت خواهد شد.
حجت الاسلام بیاضی پور نیز در این جلسه به کمرنگ شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم در مقابل جامعه اسلامی بی تفاوت نباشیم، قطعا با ادامه این روند حتی به خانواده‌های متدین ضربه وارد می‌شود و شاهد فروپاشی خانواده‌ها خواهیم بود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان افزود: دشمن به انحراف کشیدن بانوان و خانواده را اصلی‌ترین عامل براندازی نظام اسلامی می‌داند و برای آن تلاش و هزینه می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: هر یک از ما در حد وسعمان وظیفه داریم تا در این مسیر تلاش کنیم و نیاز است تا چشم انداز بلند مدتی برای آن تعریف شود.
در این جلسه فعالان عرصه عفاف و حجاب نظرات مختلفی را ارائه دادند و تشکیل کارگروه‌های تولید محتوا، رسانه، آموزش و اقدام، دستور کار جلسات بعدی این هم اندیشی قرار گرفت.
ارسال نظرات