نشست تخصصی سبک زندگی عفیفانه در قرچک برگزار شد

نشست تربیتی سبک زندگی عفیفانه ویژه بانوان شاغل و نمایندگان ادارات و ثمن های قرچک همزمان با هفته عفاف و حجاب در فرمانداری شهرستان با سخنرانی دکتر طاهره همیز به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۹۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،نشست تربیتی سبک زندگی عفیفانه ویژه بانوان شاغل و نمایندگان ادارات و ثمن های قرچک همزمان با هفته عفاف و حجاب در سالن جلسات فرمانداری شهرستان به همت حوزه  بسیج حضرت معصومه (س) برگزار شد.

   خانم دکتر طاهره همیز، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و استاد و کارشناس صدا و سیما در حوزه تربیتی و خانواده  در این نشست در سخنانی، اظهار داشت: زنان نقش مهمی در تربیت افراد موثر و در نهایت حفظ سلامت جامعه را دارند.

وی تشریح کرد: حجاب ریشه در عفاف دارد و عفاف مقوله ایی درونی است و ریشه در اعتقادات و باورهایی است که از دوران کودکی شکل می گیرد.

وی گفت: عفیف بودن صرف داشتن چادر و ویژه بانوان نیست بلکه عفاف برای همه مردم است و به معنای اصلاح ارتباط با جنس مخالف بنا بر حدود شرعی است و عفت در مردان به معنی غیرت است.

 وی خاطر نشان کرد: حجاب به معنای جلوگيری از اختلاط بی قيد و شرط زن ومرد در جامعه است، اين اختلاط به ضرر جامعه و به ضرر زن و مرد و بخصوص به ضرر زن است. حجاب به هيچ‌وجه مزاحم و مانع فعاليت‌های سياسی، اجتماعی وعلمی نيست./

خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار