فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: برای کمک به خود اشتغالی مددجویان بهزیستی، غرفه‌هایی برای عرضه تولیدات آن‌ها در برخی از بوستان‌های شاهرود راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۰۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان بهزیستی راه اندازی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست با روسای بهزیستی و تأمین اجتماعی شهرستان شاهرود به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، با بیان اینکه باید توانمندی مددجویان شناسایی و برای اشتغال آنان برنامه ریزی شود، افزود: میزان فعالیت و گستردگی خدمات در حوزه بهزیستی شهرستان شایسته قدردانی است، اما مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا زندگی بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.
وی بر ضرورت تلاش برای افزایش سهمیه شهرستان به منظور زیرپوشش قرار دادن جاماندگان در حوزه بهزیستی یادآور شد: آمار ۲ هزار و ۶۵۲ جامانده در شاهرود نگران کننده است و باید از همه توان خود برای بهبود این شرایط بهره ببریم.
معاون استاندار درباره چالش‌های مسکن مهر مددجویان نیز ابراز کرد: با حضور مدیرکل بهزیستی و مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان تفاهم نامه‌ای برای حل مشکلات این واحد‌ها امضا شود.
فخری همچنین به لزوم ارائه گزارش عملکرد به مردم اشاره کرد و گفت: تریبون نماز جمعه نیز فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاورد‌ها و فعالیت‌های بهزیستی و تأمین اجتماعی است.
وی یادآور شد: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در بین مردم است، تشریح اقدامات وخدمات دولت و نظام توطئه‌های دشمنان برای ایجاد نارضایتی در بین مردم را خنثی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها