خبرهای داغ:
کارشناس ارشد ارتباطات با اشاره به گرانی های اخیر در کشور و فشار اقتصادی بر قشر محروم و متوسط جامعه، اظهارداشت: گرانی ها با مدیریت و نظارت درست دولت و مجلس مهار شدنی است.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۰۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

معصومه درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اگر دولت برنامه ریزی مدونی برای مدیریت کشور و امور معیشتی مردم داشته باشد و آن را اجرا کند قطعا مردم با این همه مشکل اقتصادی مختلف دست به گریبان نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه توان مردم برای تامین نیازهای مهم و اساسی چون تهیه منزل و اجاره و درآمد و تامین مایحتاج روزمره پایین آمده است و بیشتر مردم در سختی معیشت به سر می برند که دولت باید فکر اساسی در این خصوص داشته باشد.

درخشان اضافه کرد: همچنین نمایندگان مجلس باید حوزه نظارتی مربوط به اجرا را جدی گرفته و از وزرا و دولت بخواهند که در رسیدگی به مردم تلاش کنند در واقع مطالبه گر حقوق مردم باشند.

این کارشناس رسانه یادآور شد: مردم در شرایط کنونی که کرونا همه زندگی و جامعه را تحت الشعاع قرار داده است، در تنگنا هستند دولت باید از طریق برنامه های مدون و جامع یاری گر آن برای گذر این بحران باشد.

درخشان کمک مومنانه مردم را به مردم از کارهای ارزشمند دانست و گفت: دولت با تدابیر جامعی می تواند در قالب چنین کمک هایی به عموم مردم بخش مهمی از مشکل مردم را در تامین مایحتاج روزمره حل کند که توزیع اقلام اساسی با برنامه هایی چون بن یا کالا برگ می تواند گره از کار بسیاری از مردم بگشاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها