فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با «بسیج»:

بانوان ایرانی با حفظ حجاب شعار هیهات من الذله را به رخ دشمنان کشیدند

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه بانوان ایرانی همواره در طول آغاز این نهضت ثابت کردند که مرد میدان‌های نبرد هستند گفت:‌بانوان ایرانی با حفظ حجاب شعار هیهات من الذله را در عمل به رخ دشمنان کشیدند.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۴۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
سرهنگ حسین علیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف وحجاب، مقوله حجاب را ارثیه‌ای ناب وهدیه‌ای ارزنده از جانب دخت نبی مکرم اسلام، برای بانوان مسلمان دانست و گفت: برای حفظ و ماندگاری حجاب که بهترین هدیه بی مانند از جانب حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان مسلمان است، چه خون‌ها که ریخته نشد و چه سر‌ها که بالای دار نرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر افزود: با هدف پاسداشت شهدای گرانقدری که در واقعه مسجد گوهر شاد برای دفاع از حرمت حرم، عفت و عزت مسلمانان در مقابل دژخیمان ستمگر، جانانه ایستادندسر تعظیم فرود می‌آوریم و احترام می‌گذاریم.

 علیزاده هفته عفاف و حجاب را فرصت مناسبی برای بازخوانی وقایع و حوادث تاریخی این ملت مظلوم دانست و ادامه داد:مجموعه برنامه‌های این هفته به منظور ترویج فرهنگ فاطمی وسبک زندگی ایرانی اسلامی است که به مدت یک هفته در سطح پایگاه‌ها و ادارات شهرستان به اجرا در می‌آید.

به گفته فرمانده سپاه قائم شهر  بانوان ایرانی همواره در طول آغاز این نهضت ثابت کردند که مرد میدان‌های نبرد هستند و  با حفظ حجاب شعار هیهات من الذله را در عمل به رخ دشمنان کشیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها