خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع)

تضمین حوره اقتصادی ایران، بدون تسلیم در مقابل نظام سلطه محقق شد

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تضمین و بقای جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بدون تسلیم و زانو زدن در مقابل نظام سلطه محقق است.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۱۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در جمع شوراهای حوزه و فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه آمنه خاتون(س) به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در آیات قرآن بیان کرد: پوشش یا حجاب به صورتی که زیبایی ها و زینت زن را بپوشاند و او را از نگاه بد حفظ کند دستوری قرآنی، تکلیفی انسانی و برنامه ای اخلاقی است.

وی ضمن اشاره به قرارداد مهم و راهبردی ۲۵ ساله جمهوری اسلامی با چین گفت: این قرارداد کسانی را حساس کرده که تا دیروز نظام را متهم به انزوا طلبی می کردند اما امروز استقلال کشور را تهدید می کنند.

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: دشمنان خوب می دانند که همه اتهامات آنان به ایران و چین بدون مبنا بوده و اصل قیام امام خمینی(ره) و ۲۳۰ هزار شهید برای استقلال بود.

شریفی گفت: آنان ناراحت هستند که تضمین و بقای جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بدون تسلیم و زانو زدن در مقابل نظام سلطه محقق است.

 

1008/پ20

ارسال نظرات
پر بیننده ها