خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوز ه های علمیه قزوین
حجت الاسلام افشار عنوان کرد: یقینا تلاش های طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین در مبارزه با بیمار ی کرونا فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۳۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عباس افشار به همراه جمعی از مسوولین حوزه علمیه قزوین در دیدار با شهردار اقبالیه، ضمن تقدیر از تلاش ها و همکاری و همیاری شهردار اقبالیه با حوزه علمیه قزوین در امر مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: طلاب و روحانیت حوزه قزوین کادر درمانی در مراکز درمانی و بیمارستانی یاریگر آنان بوده و به خوبی همراه این عزیزان در خدمت به بیماران کرونایی شدند.

وی گفت: حوز ه علمیه قزوین به محض شیوع این ویروس منحوس کار ضد عفونی معابر و خیابان ها را برعهده گرفتند و شبانه روز در این عرصه مشغول خدمت رسانی شدند.

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: یقینا تلاش های طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین در مبارزه با بیمار ی کرونا فراموش شدنی نیست.

در ادامه این دیدار فرجی شهردار اقبالیه بیان کرد: کشاورزان شهر اقبالیه هم با در اختیار گذاشتن ادوات کشاورزی به خوبی یاریگر حوزه علمیه قزوین شدند که جای تقدیر است.

وی گفت: انصافا تلاش ها و همکاری مخلصانه مهندس فرجی شهردار اقبالیه در همیاری مجموعه حوزه علمیه قزوین در امر مبارزه با بیماری کرونا بسیار ستودنی وجای تقدیر دارد.

4001پ20

ارسال نظرات
پر بیننده ها