خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ناحیه سپاه شهرستان هندیجان خبرداد .
کد خبر: ۹۲۵۷۴۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در چندین نوبت با همکاری گروه های جهادی بسیج شهرستان و ناحیه سپاه با بهترین کیفیت و استفاده از تمامی ظرفیت ها با توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهر و روستای شهرستان هندیجان با موفقیت و رعایت پروتکل بهداشتی انجام گرفتند.

 

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، ناحیه سپاه و گروه های جهادی آمادگی کامل دارند کارهای جهادی در توزیع بسته های معیشتی را در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان هندیجان را انجام بدهند که انشالله در روز های آینده این مرحله رزمایش اجرایی خواهد شد‌.

 

وی بابیان همکاری خوب خیرین و گروه های جهادی بسیج و طرح شهید علی هاشمی در رزمایشات کمک مومنانه گفت: در چندین نوبت از رزمایش کمک مومنانه در روز های گذشته کارهای خوبی با همکاری خیرین و گروه های جهادی بسیج و ناحیه سپاه برای خدمات رسانی جهادی با توزیع بسته های معیشتی انجام گرفت که جای تقدیر و تشکر از تمامی عوامل در این کار خداپسندانه می شود و انشالله با روحیه خوب جهادی و انقلابی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در هندیجان برگزار خواهد شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان طرح شهید بهنام محمدی در تمام زمینه ها با همکاری سز گروه ها و سرمربیان انجام می گیرد .

 

وی بااشاره به طرح کوثر در سپاه و حوزه دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان بیان کرد : با همکاری و هماهنگی با اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان و ناحیه سپاه طرح کوثر طبق سهمیه در مدارس هندیجان اجرایی خواهد شد و از تلاش های حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان در اجرای برنامه های متنوعی عفاف و حجاب ودیگر اقدامات تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها