خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان طبس تاکید کرد

استفاده از تمام توان برای خدمت به محرومان در رزمایش کمک مومنانه

امام جمعه شهرستان طبس بر مشارکت و حضور همگان در برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر در این راه آبروی خود را در کمک به محرومان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا بگذاریم کم است.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۴۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه شهرستان طبس در جلسه ستاد شهرستانی رزمایش کمک مومنانه، گفت : در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک مومنانه  مردم با تمام توان پای کار آمدند.

حجت الاسلام محمدی سبزواری با بیان اینکه مرحله اول این رزمایش با قوت برگزار شد، افزود: و در واقع این رزمایش فرصتی در دل تهدید بود که برای ما شکل گرفت و انسجامی ملی در راستای حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از کرونا تشکیل شد.

 وی با اشاره به توزیع 10 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در طبس، افزود: اگر قرار است از کسی حمایت کنیم؛ باید با حفظ کرامت افراد و به صورت منسجم، عادلانه و هدفمند همراه باشد.

امام جمعه شهرستان طبس با بیان اینکه اگر در این راه آبروی خود را برای کمک به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا بگذاریم کم است، گفت: انتظار می رود در اجرای گام دوم این رزمایش در شهرستان؛ مسئولین معادن، ادارات، نهاد های انقلابی، خیرین، مساجد، هیئات مذهبی مشارکت کنند تا باری دیگر حماسه پر شور خلق شود.

سرهنگ علی خبازی دبیر ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان طبس ضمن تبریک 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان، گفت : تشکیل شورای نگهبان با هدف پاسداری و حفاظت از اسلام و قانون اساسی شکل گرفته است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت : امام خامنه ای درباره شورای نگهبان فرمودند: من صد در صد موافقم و شورای نگهبان نقطه تامین و تضمین برای نظام است.

خبازی با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، کمک های معیشتی در سه بازه زمانی انجام شد و گزارش آن به صورت مفصل منتشر شد، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس، به اجرای گام دوم این رزمایش و گسترش نهضت تعاون و احسان تاکید کردند.

دبیر ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان طبس تاکید کرد : در راستای هم افزایی و همراهی از تمام دستگاه ها و نهادها تقاضا داریم مطابق برنامه به صورت منسجم اقدامات خود را سازماندهی کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها