فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت و گو با «بسیج»:

مسئولیت اجتماعی بسیج ایمن سازی حریم خانواده از ویروس مخرب تهاجم فرهنگی است

فرمانده سپاه فریدونکنار مسئولیت اجتماعی بسیج را ایمن سازی حریم خانواده از ویروس مخرب تهاجم فرهنگی دانست.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۵۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مانور  فرهنگی  "بانوی بصیر" به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به منظور  پاسداشت بانوان شهید بویژه ۵ بانوی شهیده فریدونکنار با محوریت سیده محبوبه امینی شهیده سلامت در فریدونکنار برگزار شد.

محمد برمر در حاشیه  رژه خودرویی مدافعان حجاب در گفت و گو با خبرنگار بسیج در فریدونکنار با اشاره به اینکه عفاف و حجاب اولین خاکریز سبک زندگی اسلامی ایرانی است، گفت:‌عفاف و حجاب دژ مستحکم پاسداری از حریم نهاد خانواده  می‌باشد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه در نبرد و تهاجم فرهنگی دشمن، نهاد خانواده را هدف قرار داده است، افزود:‌اگر این خاکریز در سایه غفلت ها، تسامح و تساهل فرو بپاشد، اشغال خاکریز ارزش‌های دیگر جامعه برای دشمن یک هدف دست یافتنی خواهد بود.

برمر با تصریح بر اینکه امروز سرزمین فکر‌ها، قلب های مردم و خانواده‌های ما، میدان نبرد دشمن است، ادامه داد:‌دشمن میخواهد خانواده‌ها را تهی از ارزش‌های دینی، باور‌ها و سنت‌ها کند که هر یک از آن‌ها پی و ستون ساختمان نهاد خانواده  هستند.

به گفته فرمانده سپاه فریدونکنار، مسئولیت اجتماعی بسیج ایمن سازی حریم خانواده از ویروس‌ها و میکروب‌های مخرب و مهاجم ضدفرهنگی است که خانواده را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار