نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حفظ وحدت و انسجام ملی سرلوحه رفتار مدیران و مسئولین در نظام اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: امروز آنچیزی که باید سرلوحه رفتار کلیه ارکان نظام باشد حفظ وحدت و انسجام ملی است که در تمامی امورات کشور در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۶۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به ضرورت همراهی و همبستگی کلیه دستگاه های نظام اسلامی برای پیشرفت همه جانبه گفت: همه و به خصوص بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی با حفظ کرامت و احترام یکدیگر در راستای اعتلای نظام گام بردارند.

وی افزود: امروز آنچیزی که باید سرلوحه رفتار کلیه ارکان نظام باشد حفظ وحدت و انسجام ملی است که در تمامی امورات کشور در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: مسئولین و مدیران در نظام اسلامی باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام های موثر و بلندی بردارند تا روز به روز شاهد کمرنگک شدن مشکلات از جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مجاهدت در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌های انقلابی وظیفه اصلی مدیران و مسئولین نظام اسلامی است،گفت: یکپارچگی در برابر تبیلغات شیطانی دشمنان و حفظ امنیت و اقتدار جامعه از دیگر وظایف مسئولین و مدیران است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انگیزه‌های الهی، افزایش رضایتمندی عمومی، تلاش برای توسعه و بالندگی کشور و تقویت بنیه اقتصادی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد را از جمله اولویت های دستگاه ها خواند و افزود: مدیران نظامی اسلامی به عنوان خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظر و سلیقه در تمام لایه‌های مدیریتی وجود دارد اما هنر مسئولان باید این باشد که با وجود این اختلافات، نسبت به حل مشکلات مردم بکوشند، گفت: مدیران پیشرفت همه جانبه، سازندگی و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی مسیر انقلاب اسلامی را مسیر و سیره انبیاء و اولیای الهی  خواند و افزود: ملت ایران بر ادامه این مسیر ثابت قدم است و به هیچ عنوان حاضر نیستند از این مسیر که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد خارج شوند.

وی در این خصوص تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در صدد تخریب نظام اسلامی، ناامید کردن مردم از آینده انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند که نقش مدیران در خنثی سازی این توطئه‌های دشمنان بیش از دیگر اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه شناسایی و برخورد با مدیران فاسد از مهمترین راه‌های سلامت نظام اداری و افزایش سطح رضایتمندی مردم است افزود: شبکه‌های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به این مسئله مهم دامنه فعالیت خود را تقویت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان خاطر نشان کرد: استان مرکزی همانگونه که در مرحله اول مبارزه با کرونا موفق عمل کرد امروز نیز باید با ادامه همان مسیر از این مرحله با موفقیت عبور کند و قطعا رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم و مدیریت کارآمد مسئولان می توان میزان آسیب‌پذیری جامعه از این ویروس را کاهش داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات