خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه در ایثار و خدمت رسانی از یکدیگر سبقت گرفتند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ملت ایران با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مومنانه با ایثار و گذشت در صف های خدمت به هم نوع و شناسایی اقشار آسیب پذیر از یکدیگر سبقت گرفتند که البته هنوز این ایثار و جهاد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۱۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد استانی گام دوم رزمایش کمک مومنانه، گفت: سالها است که به دلایلی؛ مشکلات اقتصادی در جامعه پیش آمده و رهبر فرزانه انقلاب مدتهاست که بر مسئله اقتصاد به عنوان اولویت اصلی کشور تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مشکلات اقتصادی را دام دشمن بر علیه کشور و مردم ایران دانست و گفت: البته در جبهه مقابله با دشمن که با ایجاد مشکلات اقتصادی سعی دارد تا ما را به زمین بزند به صورت نسبی کارهایی انجام شده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بیماری کرونا تمام جهان، خصوصا افراد که مدعی بودند را درگیر و دچار مشکل کرده، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند:  "ظرفیت ها بسیار هست اما ظرفیت ایمانی، مهم ترین ظرفیت است".

وی با اشاره به اینکه در گام اول رزمایش کمک مومنانه مسئولین و مردم حضور بسیار گسترده و شگفت آفرین داشتند، گفت: در شرایطی که در دیگر کشور ها، مردم اولین بار در صف خرید اسلحه حاضر شدند در کشور ما مردم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، با ایثار و گذشت  در صف های خدمت به هم نوع و  شناسایی اقشار آسیب پذیر با روحیه حهادی از یکدیگر سبقت گرفتند و البته هنوز این ایثار ادامه دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به برگزاری گام دوم این رزمایش در دهه امامت و ولایت، محرم و صفر، افزود: این ایام منزلگاه هایی است که اگر به علت رعایت فاصله اجتماعی؛ برگزاری مراسم ها این ایام نسبت به قبل کم رنگ تر برگزار شود اما حضور مردم در خدمت رسانی و کمک به هم نوع  پررنگ تر خواهد شد لذا این ظرفیت ایمانی، پیام ایثار و گذشت را مردم ما در برگزاری مرحله دوم رزمایش مومنانه خیلی خوب جواب خواهند داد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در اجرای گام دوم رزمایش همدلی مومنانه سعی شود تا به واسطه تجربیاتی که کسب شده موفق تر عمل کنید، توصیه کرد: در وضعیت کنونی که کشور در حال خارج شدن از بن بست بیگانگان و نفوذ آنها است و دشمن سعی دارد تا با توطئه های مختلف به علت عصبانیت از برون رفت ما از مشکلات فتنه گری کند باید با عقلانیت وارد صحنه شویم و با این توطئه ها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه توطئه ها دشمن با رهنمودهای مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و مسئولین دلسوز قطعا خنثی خواهد شد، اظهار داشت: پس از این ما وارد مرحله جدیدی می شویم که پشت سر آن گام دوم انقلاب است که باید با حرکت در این زمینه اسلام عملی و اجرایی بر اساس قانون اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار