میز خدمت جهت پاسخگویی به مشکلات مردم دربخش مرکزی خمیر

میز خدمت با حضور فرماندهی سپاه شهرستان و بخشدار مرکزی خمیر و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ورزشی كشار برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۲۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبندرخمیر،سرهنگ اسلامی فرمانده سپاه بندر خمير ضمن تقدير از مسئولين جهت حضور در ميز خدمت كشار تاکید کرد: خدمت به مردم شعار اول نظام جمهوری اسلامی ایران و توصیه اول مقام معظم رهبری است.
فرمانده سپاه بندر خمير اظهار كرد: قرارگاه هاي تحول محلات جهت مطالبه گري مردم حوزه استحفاظي خود ميتوانند با هماهنگي كارگروه سازندگي ناحيه مسئولين شهرستان را ميز خدمت را بر پا كنند.

در ادامه مهندس پرواز بخشدار شهرستان از حضور در جمع مردم کشار ابراز خوشحالی نموده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه و تکلیف هر مسئول دانست.

مهندس جهانگير حسین زاده مدیر آب و فاضلاب بندر خمير به تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام اداره خود پرداخت و گفت: تعویض ممبران های آبشیریکن جهت بهبود کیفیت آب، کوتاه نمودن هر دوره آب دهی، تعویض خطوط داخلی روستاهای کشارسرگپ کشار زیر و کشار دوستانی و استارت کار مخزن انگوران از اقدامات انجام شده و در حال انجام اداره آب و فاضلاب است.

سوال مهم از این مسئول قبوض میلیونی و نحوه محاسبه آن بود که جواب مردم را قانع نکرد، چرا مردم باید قبض میلیونی را بابت آب شور رودخانه آن هم که فقط ۱۸ روز یکبار باز بوده پرداخت نمایند این مبالغ قابل هضم نیست و باید تجدید نظر شود.
حسین زاده قول بهبود کیفیت و کمیت آب را به مردم داد و اظهار كرد: بزودی نوبت دهی آب به یک هفته می رسد.

در ادامه مهندس جعفری نماینده اداره برق ناحیه ۳ گفت: تیرهای فرسوده برق در اولویت تعویض هستند و با توجه به خطر آفرین بودن آنها ان شاءالله به مرور زمان تعویض خواهند شد.

وي در ادامه افزود: تعویض سیم های مسی به کابل هزینه بالایی دارد اما مراحل اداری تعویض آن برای منطقه کشار انجام شده و به محض تامین هزینه اینکار انجام خواهد شد.

جعفري ادامه داد: نامه نگاری هاي بازگشایی اتفاقات برق در منطقه کشار هم انجام شده اما افتتاح اتفاقات هزینه بسیار بالای دارد و این حركت در دستور کار اداره قرار دارد و به محض تامین هزینه اجرایی خواهد شد.

خداداد ریاست مخابرات در ادامه اين برنامه اظهار كرد: اینترنت 3G در ۲۰ روز آینده به اين منطقه داده مي شود، برقراری دوباره خط تلفن ثابت کشار دوستانی در صورت همکاری شورا و دهیاری این روستا انجام خواهد شد و پیمانکار خط فیبر نوری موظف است کانال هاي احداث کرده را پر نموده و اسفالت نماید .

دکتر معصومه شکری زاده ریاست شبکه بهداشت و درمان عنوان كرد: به زودی دکتر دوم به اين منطقه ميايد و آزمایشگاه و دندانپزشکی کشار تعطیل نشده اما با توجه به کرونا کار آنها محدود شده است و تا زمان طی شدن این دوران الان روزهای چهارشنبه آزمایشگاه باز است و بزودی سعی داریم مسئول آزمایشگاه کشار را به منطقه برگردانیم و به روال سابق برگردد.
وي در ادامه گفت: پزشک دهگردشی هم جهت جلوگیری از کرونا فعلا در برنامه کاری نیست.
شكري زاده از مردم منطقه کشار به خاطر همراهی در طرح مبارزه با بیماری کرونا تقدیر و تشکر نمودند .
در پایان از دهیار زحمتکش کشار و مسئولین برگزار کننده جلسه و مسئولین محترمی که در این میز خدمت حاضر شدند با اهدا لوح تقدیر و تشکر بعمل آمد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار