خبرهای داغ:
سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت : جشنواره مالک اشتر می تواند بهترین الگو برای آغار یک حرکت جهادی و انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۴۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج با شعار (شجاعت و توکل ،بصیرت و توسل مردمی و جهادی ،شهید سپهبد قاسم سلیمانی) آغاز شد، این جشنواره با حضور مسئولین شهرستانی، پرسنل کادر ناحیه مقاومت و بسیجیان شهرستان دالاهو  با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در حسینیه امام علی(ع)  ناحیه مقا ومت بسیج شهرستان دالاهو  برگزار گردید.

سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه شهرستان دالاهو در این مراسم با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به پایگاه های بسیج، گفت: پایگاه های بسیج باید آماده دفاع در میدان های سخت، نیمه سخت و نرم باشند. جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی بدلیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

وی، اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب از بسیجیان را حضور در همه صحنه دانست و خطاب به بسیجیان، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، همیشه یک قدم از دشمن جلوتر باشید و بدانید بسیج به شدت در معرض توطئه های دشمن است.

ایشان سیاست کلان جشنواره مالک اشتر را رسیدن به پایگاه ها و حوزه ها بسیج مطلوب دانست و گفت: ارتقاء و آمادگی، پیشرفت مداوم، رصد به موقع، حقیقت موثر در پیشرفت سپاه و بسیج، ایجاد تحرک در سازمان، قضاوت و مدیریت صحیح فرمانده، تولید اندیشه و موضوع نو ، نشان دادن مسیر درست حرکت سازمان، بیان نقاط قوت و ضعف، بصیرت افزایی، انتخاب فرماندهان شایسته و سپردن مسئولیت ها از اهداف این جشنواره است.

در ادامه جشنواره سرهنگ کرمی مسؤل دبیرخانه اشراف سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در این جشنواره اظهار داشت: معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری ، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اشراف را از ویژگی های بارز فرماندهان نظامی دانست و افزود: این خصوصیت سبب عمق بخشیدن به حرکت پیشروی نیروهای مسلح می شود.

ایشان توانمندسازی حول انسانهای مومن ، متفکر و پیش برنده انقلاب را از ویزگهای جشنواره مالک اشتر اعلام کرد.

در ادامه جشنواره حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  دالاهو، بسیج را شجره طیبه ای برشمرد که حضرت امام خمینی(ره) نهال آن را در این سرزمن کاشت، شهیدان باخون خود آن را آبیاری نمودند و هم اکنون پرچم دار آن فرمانده معظم کل قوا می باشد و  به صورت امانت در دست من و شما است.

وی افزود: در روزگاری که دشمن و ایادی آن تمامی توان خود را در جهت برشمردن،تکرار ، تشریح و بزرگ جلوه دادن مشکلات این نظام مقدس گذاشته است و هدفی جز براندازی این نظام ولایی و الهی را  ندارد،  وظیه و رسالت  بسیج و سپاه هرچه بیشتر از پیش ظهور بروز پیدا می کند تا بتواند هرچه بهتر از انقلاب اسلامی  و دست آورد های آن حفاظت و پاسداری نماید.

در پایان این جشنواره از رده های برتر و موفق تر بسیج در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت شهرستان دالاهو تجلیل شد.

گزارش_تصویری:

http://uupload.ir/files/3lt1_picsart_07-15-02.50.11.jpg

چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه شهرستان دالاهو

ارسال نظرات