خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گام دوم رزمایش کمک مومنانه با رویکرد احسان و تعاون از جمعه 10 مرداد ماه در سه مرحله در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۵۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد استانی گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 136 هزار و 214 بسته معیشتی در سه مرحله در سطح استان اجرا شد.

وی از برگزاری گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و افزود: گام دوم  این رزمایش با رویکرد احسان و تعاون در سه مرحله از جمعه 10 مرداد ماه در استان برگزار می شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه قرارگاه مرکزی کمک مؤمنانه در کشور فعال شده است، گفت: امیدواریم در گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شناسایی و توزیع کمک ها  بتوانیم بهتر عمل کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: گام دوم رزمایش همدلی مؤمنانه همچون قبل با محوریت مسجد برگزار می شود و امیدواریم که دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان بیشتر از گام نخست در اجرای این رزمایش مشارکت کنند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های دانش آموزی، وام، اشتغال و جهیزیه در گام دوم رزمایش کمک مومنانه، گفت: برای هر بسته  معیشتی ارزش ریالی حداقل 300 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها