خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ره آورد با مردم بودن در سختی ها، اعتماد عمومی به کمیته امداد است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه و ره آورد مردمی بودن و با مردم بودن در سختی هاست که موجب شده تا اعتماد عمومی به کمیته امداد بالا برود.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۵۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین لطف ا... سیاهکلی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد در تعامل با نمایندگان از دستگاه های دارای نمره بالا و وضعیت بسیار خوب است.

وی ادامه داد: ما کشور ثروتمندی داریم اگر مدیریت درستی وجود داشته باشد، نباید با مشکلات فعلی مواجه شویم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسی که مسئول می شود باید خود را خادم مردم بداند هر کس که خادم مردم شد، مردم هم به او اعتماد می کنند که نمونه اش همین کمیته امداد امام (ره) است.

وی تصریح کرد: نتیجه و ره آورد مردمی بودن و با مردم بودن در سختی هاست که موجب شده تا اعتماد عمومی به کمیته امداد بالا برود.

سیاهکلی توضیح داد: مردم به علت اینکه کمیته امداد در سختی ها از اقشار مختلف به ویژه نیازمندان دستگیری می کنند، از این نهاد رضایت بالایی دارند و به کمیته امداد امام (ره) اعتماد دارند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم تمامی محدودیت های اعتباری باید به دنبال احیا و بهره برداری از منابع جدید مالی باشیم تا بتوانیم عرصه های خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنیم.

در ادامه میدرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد به دنبال ایجاد منابع جدید و به فعلیت درآوردن ظرفیت های بالقوه در استان است.

مهرعلی حق گویان یادآورشد: تاکنون تعامل خوبی با برخی دستگاه ها صورت گرفته به عنوان نمونه در تعامل با دستگاه قضایی استان مقرر شده تا در آرای صادره صدور آرای نیکوکاری جایگزین حبس مورد نظر قضات قرار گیرد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها