سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مرکز استان گیلان رشت از جمله این نقاط پرخطر محسوب می‌شود از طرفی هم‌اینک 310 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۷۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آبتین حیدرزاده امروز در جمع خبرنگاران از بازگشت وضعیت قرمز شیوع کرونا به هفت شهرستان استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: مرکز استان گیلان رشت از جمله این نقاط پرخطر محسوب می‌شود از طرفی هم‌اینک 310 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری‌‌ اجتماعی و استفاده از ماسک را از جمله کارهایی که باید توسط مردم جدی‌تر گرفته شود خواند و عنوان کرد: طبق آمارهای دریافتی هم‌اینک به شکل میانگین روزانه 40 بهبود یافته از کرونا از بیمارستان های گیلان مرخص می‌شوند.

حیدرزاده 7 شهرستان از مجموع 16 شهرستان گیلان را جزء نقاطی که در وضعیت قرمز بیماری کووید 19 قرار دارند اعلام کرد و با بیان اینکه کاهش ترددهای غیرضروری باید در اسرع وقت در دستور کار مردم قرار گیرد افزود: آستارا، انزلی، رشت، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رودسر جزء شهرستان های قرمز استان محسوب می‌شوند.

وی همکاری مردم در ماه‌های گذشته در جهت اجرای پویش در خانه بمانیم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه در مدت پنج ماه گذشته کودکان از این شرایط دچار آسیب شده اند گفت: خانواده‌ها می توانند با استفاده از فضای مجازی اتصال اجتماعی خود با نزدیکان را حفظ کنند و از پیگیری مستمر اخبار و اطلاعات اجتناب به عمل آورند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بستری شدن 60 بیمار در بیمارستان های استان در روز گذشته را آماری بسیار نگران‌کننده توصیف کرد و در همین زمینه ابراز داشت: تعداد بستری های ما در اوایل خرداد امسال حدود 30 نفر بود اما در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان افزایش دو برابری داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات