خبرهای داغ:
مدرس حوزه علمیه:

دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ کردن منزلت حیا و عفت زنان مسلمان هستند

مدرس حوزه علمیه گفت: امروز دشمنان اسلام از راه‌های مختلف می‌کوشند منزلت حیا و عفت و حجاب زنان مسلمان را در جامعه کم‌رنگ کنند و با عادی ساختن فرهنگ بی حجابی زنان را در گرداب جلوه‌گری و خودآرایی در جوامع مشغول کنند.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۹۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ کردن منزلت حیا و عفت زنان مسلمان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، طیبه بابایی در نشست تخصصی عفاف و حجاب با حضور مربیان و سرگروهان که به همت تعلیم و تربیت حوزه بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید دین اسلام به حجاب، بالا بودن ارزش زن به این است که در معرض دید و آسیب‌های خارجی نباشد و خود را از نگاه‌های آلوده حفظ کند.

وی با بیان اینکه آثار فردی و اجتماعی حجاب و عفاف به خود زن برمی‌گردد، گفت: یكی از فواید و آثار مهم حجاب در بُعد فردی، ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه و استحكام بیشتر كانون خانواده است.

این مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: حفظ ارزش‎های انسانی؛ مانند عفت، حیا و متانت در جامعه و كاهش مفاسد اجتماعی، هدایت، كنترل و بهره‎مندی صحیح و مطلوب از امیال وغرایز انسانی و تأمین و تضمین سلامت و پاكی نسل افراد جامعه از دیگر فواید رعایت حجاب است.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام از راه‌های مختلف می‌کوشند منزلت حیا و عفت و حجاب زنان مسلمان را در جامعه کمرنگ کنند و با عادی ساختن فرهنگ بی حجابی زنان را در گرداب جلوه‌گری و خودآرایی در جوامع مشغول کنند وبا تحریک جنس مخالف باعث ایجاد فساد و بی بند و باری شوند.

بابایی اظهار داشت: بهره‌گیری از حجاب، منزلت و حرمت زنان را افزایش می‌دهد و آنان را محبوب‌تر و ارزشمندتر می‌سازد و نزد خدا گرامی‌تر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار