خبرهای داغ:

جلسه مسئولان استان گلستان و سمنان جهت رفع مشکلات پروژه آب قطری و جاده علی آباد به شاهرود

مسئولان استان گلستان و سمنان جهت رفع مشکلات مرز اینچ برون، پروژه آب قطری و جاده علی آباد به شاهرود درمحل راه آهن گرگان به همت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود جلسه برگزار کردند.
کد خبر: ۹۲۵۷۶۱۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولان استان گلستان و سمنان جهت رفع مشکلات مرز اینچ برون، پروژه آب قطری و جاده علی آباد به شاهرود درمحل راه آهن گرگان جلسه گذاشتند.
در این جلسه که با تلاش و حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرمانداران شهرستان‌های گنبد کاووس، علی آباد کتول، مدیرعامل سیمان ومدیران کل گمرک، راه آهن، راه وشهرسازی وآب وفاضلاب استان‌های گلستان و سمنان و مدیران دوشهرستان گنبد وشاهرود در گرگان برگزار گردید.
مشکلاتی که صادرکنندگان از آن مرز از جمله شرکت سیمان شاهرود با آن مواجه می‌باشند از جمله وضعیت نامناسب جاده دسترسی به خط بارگیری موسوم به خط ۷، محدودبودن زمان تخلیه و بار گیری در محل، نبود تسهیلات رفاهی حداقل برای رانندگان و عدم یکسان بودن تخفیفات ایستگاه اینچه برون با ایستگاه‌های همجوار برای افزایش ظرفیت صادرات مطرح شد.
در ادامه با حسن توجه تمامی مسئولین حاضر در جلسه تصمیماتی برای رفع مشکل فوق اتخاذ گردید از جمله اقدام شرکت سیمان شاهرود به بهسازی راه‌های دسترسی با هزینه شرکت و هماهنگی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، پیگیری مکاتبات برای تسری تخفیفات به سایر ایستگاه‌های همجوار خصوصا ایستگاه گرگان، ضمن اینکه مقرر شد مدیر عامل سیمان شاهرود به همراه مسئولین محترم راه آهن ضمن بازدید از مرز پس از پایان جلسه تصمیمات فوق را اجرایی نمایند.
در جلسه دوم موضوع انتقال آب چشمه سار‌های قطری و جاده علی آباد به شاهرود نیز مطرح گردید و تصمیمات دراین خصوص به بازدید میدانی مشترک و جلسه بعدی با حضور تعدادی دیگر از مسئولین دو استان موکول گردید
محمد رضا بازوی مدیرعامل سیمان شاهرود در این رابطه از اقدام به موقع و جهادی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در تشکیل این جلسه که تاثیر بسیار موثری در افزایش صادرات شرکت خواهد داشت تشکر و قدردانی نمود.
جلسه مسئولان استان گلستان و سمنان جهت رفع مشکلات پروژه آب قطری و جاده علی آباد به شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها