از برگزاری مراسم تجمعی در شهرستان دیلم جلوگیری شود

فرماندار شهرستان دیلم گفت: یکی از دلایل آمار مبتلان در شهرستان مراسم های تجمعی است که باید از برگزاری آن جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۶۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
پلیس از برگزاری مراسم عروسی و تجمعی در اشهرستان دیلم جلوگیری کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، احمد دشتی در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان دیلم گفت: با توجه به اینکه بیشترین میزان شیوع کرونا در این شهرستان از مراسم جشن و تدفین اموات ناشی شده‌است باید به منظور جلوگیری از این روند، مردم بیشتر همکاری کنند.

وی بیان کرد: ازدواج امری مقدس است و ممنوع نیست، اما در این برهه سخت باید طبق پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده و در زمان مناسب برگزار شود.

دشتی اظهار داشت: به رغم اقدام‌های خوبی که برای مبارزه با کرونا در شهرستان انجام شده، اما کافی نیست و آمار مرگ و میر و افراد بستری افزایش یافته‌است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: مصوبه‌های جلسات در چارچوب تعیین شده عملیاتی شوند و دبیر ستاد مدیریت مبارزه با کرونا با نظارت دقیق روزانه گزارش به فرمانداری ارائه دهند.

وی بیان کرد: شهرداری در مورد خاکسپاری فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا، تمامی نیاز‌های امور تدفین را تامین کند.

رئیس ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا دیلم گفت: نوع نگاه ما با توجه به تشدید بیماری کرونا نیازمند تغییر و تلاش بیشتر است که در این زمینه اطلاع رسانی عمومی و آموزش ضرورت دارد و باید روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان پیش‌قدم باشند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه در سطح شهر بیشتر مردم از ماسک استفاده می‌کنند، می‌طلبد با آموزش‌های مستمر برای عده‌ای که رعایت نمی‌کنند، این مهم به آنان توصیه شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار