رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت:دشمنان برای جنگ نرم و رسانه ای در مقابل انقلاب اسلامی اولویت ویژه ای دارند.
کد خبر: ۹۲۵۷۶۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
عبدالله جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زنجان در زمینه راه اندازی #اعدام نکنید در فضای مجازی اظهار داشت: همه ظرفیت های رسانه های دشمن و رسانه های فارسی زبان خارج و پیج های اینستاگرامی، توییتری و تلگرام از اتاق جنگ واقعی انگلیس و آمریکا هدایت می شوند.

وی با تاکید بر اینکه منافقان و مدافعان داعشی به اصطلاح حقوق بشری از بستر شبکه های اجتماعی سعی در دروغ پراکنی، شایعه سازی و ترس و وحشت با ایجاد هشتگ های جعلی با پشتیبانی کشورهایی که سابقه دشمنی با ملت ایران دارند، آمده اند، تصریح کرد: آنها با همدستی یکدیگر خط خبری توطئه آمیزی را در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی طراحی و پیگیری کرده اند و در سال های اخیر کشورهای متخاصم برای جنگ نرم و رسانه ای در مقابل انقلاب اسلامی اولویت ویژه ای دارند.که ملت شریف ایران نقشه های شوم آنها را چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با شکست مواجه ساخته اند .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: تهاجم بجای دفاع بهترین راهکار مقابله با جنگ روانی و رسانه ای غرب است، تا چهره واقعی بازیگران و بازیگردانان عملیات روانی مخصوصا"چهره شیطانی منافقان و خارج نشینان معاند برای همه ملت ایران آشکارتر شده و نقاب حقوق بشری و انسان دوستی از چهره پلید آنها بیفتد.

وی ادامه داد: چهره سازی و تطهیر تروریست های داعشی صفت که در گذشته خون انسان های بی گناه این ملت را به زمین ریخته اند، از اهداف مهم اتاق جنگ روانی و رسانه ای دشمن به شمار می رود که با هر ترفندی به ویژه در فضای رسانه ای از آن بهره می برد.

جعفری یادآور شد: بنابراین حفظ هوشیاری ملت همیشه در صحنه و فعالان رسانه ای – فرهنگی و هنری ارزشی و مدافع وطن و پاسخ قاطع آنها دشمنان را مایوس خواهد کرد.
ارسال نظرات