استاندار بوشهر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد
استاندار بوشهر گفت: از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، استاندار بوشهر گفت: از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر رفع موانع موجود اداری و بانکی در مسیر رونق تولید در استان اظهار داشت: به منظور رونق فضای کسب و کار در استان، متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم های اداری و بانکی گرفتار شوند.

وی بیان کرد: به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان همه دستگاه های اداری و بانکی با تعامل و همدلی مسیر رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به احکام صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استانها اضافه کرد: اعضاء نخبگان بانکی استان بوشهر راهکارهای لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید در استان را شناسایی و عملیاتی کنند.

گراوند از رسانه ها خواست برای رونق فضای کسب و کار، مطالبه گری در این بخش را تقویت کنند. وی ادامه داد: از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

گراوند اضافه کرد: همه باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانیم و توان خود را برای توسعه کشور به کار بگیریم. در نهایت جهت توسعه صنایع تبدیلی استان٬ مصوبه‌هایی برای پرداخت تسهیلات آنها با دستور استاندار نهایی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات