معاون فرماندار تربت جام خبر داد؛

استقرار مدیران اجرایی برای افزایش حساسیت بهداشت فردی و اجتماعی در سطح شهرستان تربت جام

معاون فرماندار تربت جام از استقرار مدیران اجرایی برای افزایش حساسیت بهداشت فردی و اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۶۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
حسن کاظمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به شرایط قرمز و هشدار کرونایی تربت جام و به منظور افزایش حساسیت رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی درسطح شهر گفت: با توجه به افزایش فوتی‌های کرونایی شهرستان به ۶۴ نفرو ادامه شرایط قرمز و هشدار جهت افزایش حساسیت‌های پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی توسط مردم از ظرفیت مدیران اجرایی استفاده شد و از امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در غالب ۶ اکیپ‌های ۵ نفره به همراه کارشناس بهداشت مانور تذکرات مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی را درسطح شهر آغازگردید.

معاون فرماندار تربت جام افزود: برای سلامتی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی بویژه توسط صاحبان صنوف و همشهریان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۶ تیم نظارتی با حضور مدیران اجرایی درهفته دو روز با گشت زنی در سطح شهر مسایل بهداشت فردی و اجتماعی را متذکر می‌شوند.

وی تصریح کرد: با ارزیابی که تا الان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی صورت گرفته است صاحبان مغازه‌ها و نانوایی‌ها ۸۰ درصد، ادارات ۵۰ درصد، داروخانه‌ها و دفاتر پیشخوان ۱۴ درصد پروتکل‌های بهداشتی را راعایت می‌کند.

کاظمی تاکیدکرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی توسط سایر صنوف که فعال هستند برخورد قانونی و قضایی انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها