خودکفایی در دل تحریم ها کمر غرب و غرب گرایان را شکست

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خودکفایی دردل همین تحریم ها، هم کمر غرب و هم کمر غرب گرایان شیفته‌ی به غرب را شکسته است.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۰۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: تجربه‌ی برجام همانطور که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بودند تجربه‌ای گران سنگ و سخت بود که یکبار دیگر نشان داد بجای اعتماد به امضای کشور‌های استکباری، باید اعتماد بیشتری نسبت به گذشته، به ظرفیت بزرگ جوانان کشور کنیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار کرد: برخی جوانانی در دوران تحریم بخوبی نشان دادند با اتکای به خداوند، توسل به ائمه و اعتماد به شعار ما می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کردند و کمر استکبار را شکستند.

رضایی تصریح کرد: اینکه امروز در جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان تبلیغ می‌کنند، تحریم کمر اقتصاد ایران را شکسته است باید بدانند؛ تحریم‌ها ملت بزرگ ما را در برابر دشمن آب دیده‌تر کرد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: به واسطه‌ی همین تحریم‌ها در بسیاری از نیازمندی‌هایی که قبلا وارداتی بود به خودکفایی رسیدیم، می‌شود گفت: خودکفایی دردل همین تحریم ها، هم کمر غرب و هم کمر غرب گرایان شیفته‌ی به غرب را شکسته است.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه انقلابی و مقاومت، پرفروزتر از گذشته کارایی خود را نشان داده است، عنوان کرد: راه حل نهایی پیشرفت را باید در وحدت روزافزون مردم و مسئولان، و اعتماد به ظرفیت درونی کشور تحت رهبری امام خامنه‌ای حفظه الله جستجو کرد که الحمدالله امروز همه‌ی مردم و مسئولان در یک صف در مقابل دشمنی‌های آمریکا و استکبار ایستاده اند.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز اندیشه‌های غرب گرایانه جایی در ادبیات مقاومت ندارد. تجربه‌ی بیش از ۴۱ سال انقلاب نشان داد باید بانگاه به تمدن نوین ایرانی اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون کشور جلو برویم و دشمن را مایوس‌تر از گذشته کنیم.

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام ادامه داد: در این راه از همه‌ی ظرفیت‌ها برای کمک به دولتمردان و سایر متولیان کار باید همچون سال‌های گذشته استفاده کرد تا ان شاءالله بزودی ناکارآمدی و شکست عینی‌تر تحریم‌ها بر همگان آشکارتر شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات