خبرهای داغ:
همزمان با هفته عفاف و حجاب نشست شورای عالی و شورای راهبردی و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین با دادستان عمومی و انقلاب استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۱۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست صمیمی شورای عالی و شورای راهبردی و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین با دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در سالن جلسات داسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.

قاسمی در این نشست اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به این نتیجه رسیده اند که تنها راه ضربه زدن به نظام اسلامی پیاده کردن نقشه های زدودن عفاف و حیا از مردم و بنیان خانواده ها است که با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای و مجازی اقدام به ترویج بی حیایی و بی حجابی در بنیان خانواده و جامعه کرده اند و تمام تلاششان هم غیرت زدایی از مردان و بی حجابی و بی حیایی در زنان است.

 

وی ادامه داد: دشمنان با روش های نوین و تدریجی با برنامه ریزی طولانی مدت این پروژه را می خواهند عملیاتی کنند و وقتی که سنگر خانواده در اختیار دشمن قرار گرفت همه سنگرها در اختیار دشمن قرار میگیرد.

دادستان قزوین در جمع حقوقدانان بسیجی عنوان کرد: با توجه به این سناریوی دشمنان ، تقویت ایمان و اعتقادات و تبیین تاثیرات عفاف و حجاب نقش موثری دارد و انشا الله دشمن در این کارزار هم موفق نخواهد بود.

قاسمی تاکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر که دو فریضه دین مبین اسلام است و دشمن این دو امر الهی را با تبلیغات و عملیات روانی محدود کرده به الفاظ خاص برخورد محجبه ها با پوشش ظاهری برخی افراد و برخوردهای قهرآمیز که موجب درهم آمیختگی و نابسمانی در جامعه شده است و ما معتقدیم که برخورد سلبی و قهرامیز مناسب نیست و تنها خانواده و تربیت اساسی می تواند در این موضوع موثر باشد و فرزندان خانواده در جامعه مروج این فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند.

 

قاسمی در ادامه افزود: تاثیر گذاری مراکز اموزشی مدارس و دانشگاه ها بسیار موثر است. طرح ها و نقشه های دشمنان طولانی مدت است که مثلا سناریوی ده ساله کلید میزنند و در طولانی مدت بهره برداری میکند و یکی از این موضوعات فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه است که معیشت مردم را مورد آسیب قرار داده است و موضوع امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب را به خود گره زده و موجب واکنش اجتماعی گردیده است.


قاسمی دادستان قزوین در پایان گفت : ۲۵ دستگاه در بحث عفاف و حجاب نقش دارند که هر کدام کارکرد خودشان را اگر به موقع انجام ندهند محصول این کارخانه با کیفیت نخواهد بود و تنها عملکرد دستگاه قضا نمی تواند این امر سنگین را با وجود هجمه های دشمن مدیریت کند و امروز ما نیازمند تفکر بسیج و اندیشه حقوقدانان در ارائه الگو و راهکارهای برون رفت در این امر هستیم۰

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها