مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۴۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد تومان با همکاری خیران و نیکوکاران بین مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

۴۹ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی با اشاره به تشدید و ادامه خدمات رسانی به افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: در این راستا امروز ۱۱۴ گوسفند به ارزش ۲.۳ میلیارد ریال ذبح و گوشت آن‌ها میان نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تامین این دام‌ها را با همکاری خیران دانست و بیان کرد: پس از درخواست مجدد رهبر معظم انقلاب برای ادامه اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با همکاری امامان جمعه در پویش مردمی نذر و قربانی با نیت دفع بلا و رفع بیماری کرونا، ۱۱۴ رأس دام، قربانی و با رعایت نکات بهداشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرد.

وی، با بیان اینکه این دام‌ها با همکاری مراکز نیکوکاری محلات مختلف استان بوشهر توزیع شده است خاطرنشان کرد: این دام‌های قربانی پس از بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی، به مددجویان و نیازمندان در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر اهدا شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات