خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

سپاه و بسیج تمام قد کنار دستگاه ها ایستادند و در مبارزه با ویروس کرونا جهاد و جانفشانی عظیمی را انجام دادند

استاندار قزوین از کارکنان و کادر درمان معاونت بهداری سپاه صاحب الامر (عج) که در بیمارستان رحیمیان در ایام کرونا فعالیت داشته اند تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ددر قزوین، جمالی پور استاندار قزوین در مراسم تقدیر از کادر درمان بهداری سپاه استان قزوین در بیمارستان رحیمیان شهر الوند اظهار کرد: : ویروس کرونا علیرغم تهدیدهای فراوان توانست فرصت های بینظیری را فراهم کرده است.


وی ادامه داد:  این فرصت ها همدلی ها و عشق وعلاقه به کار کردن گروهی و کمک به یکدیگر و مردم داری و افزایش ظرفیت های کشور برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف است.

جمالی پور بیان کرد: در طول حدودا ۵ ماه گذشته هم مردم در امر پیشگیری کار مهمی را انجام دادند و هم کادر درمان با صبوری و تلاش و مجاهدت توانستند ایثار خلق کنند و این قابل تقدیر است و انشالله با تدابیر اعمال شده بتوانیم موج جدید را کنترل کنیم و سلامت را به مردم و جامعه برگردانیم.

این مسئول اذعان کرد: خیلی از پرستاران برای صیانت از هموطنان خود در اوج بیماری کرونا روزها و حتی هفته ها بدون استراحت و دور از خانواده کار و کوشش نمودند و هیچ تقدیری جوابگوی زحماتشان نیست و بدین سبب بنده از تک تک کسانی که در مبارزه با این بیماری تلاش کردند قدردانی میکنم و از سپاه پاسداران که در این مسئله کنار دستگاه های دولتی و کنار دانشگاه علوم پزشکی بودند و ایثارگرانه آمدند و مانند همیشه بدون توقع با تمام ظرفیتشان مشارکت کردند و از تمام زحمت کشان سپاه پاسداران تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: کار بزرگی انجام شد و فعالیتهای شبانه روزی و با تلاش جمعی که شکل گرفت هرکسی به نوعی کنار هم یک اوج همدلی را رقم زدند و قوای سه گانه با رهبری مقام معظم رهبری همه در کنار هم برای این مسئله مهم کشور تدبیر کردند و کار ارزشمندی شکل گرفته است و تا انشالله تولید واکسن و ریشه کنی این ویروس بتوانیم در امر پیشگیری و مراقبت خدمت کنیم و ما همه در کنار هم با هم افزایی یکدیگر و مردم می توانیم در شکست دادن کرونا موفق تر عمل کنیم.

جمالی پور اظهار داشت: مصوبات نهایی تبدیل بیمارستان خیریه رحیمیان به بیمارستان دولتی انجام شده است و به زودی کارهای جذب نیروی انسانی کادر بیمارستان دولتی رحیمیان انجام خواهد شد و از سپاه پاسداران درخواست کرده ایم تا تکمیل کادر درمان این بیمارستان ، مدیریت درمانی این بیمارستان را عهده دار باشد تا لطمه ای به درمان مردم شهر الوند وارد نشود.

 

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها