تاکید نماینده شاهرود و میامی بر ضرورت توجه بیشتر مدیران دولتی به مسائل و مشکلات مردم

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر مدیران دولتی به مسائل و مشکلات شهرستان‌های شاهرود و میامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۶۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تاکید نماینده شاهرود و میامی بر ضرورت توجه بیشتر مدیران دولتی به مسائل و مشکلات مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشستی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور به بحث و بررسی مسائل و مشکلات این دو شهرستان پرداختند.
دکتر علی اصغر خانی با مطرح کردن مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بسیاری که در شهرستان‌های شاهرود و میامی وجود دارد، مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر مردم می‌باشد که از جمله این مشکلات می‌توان به مواردی همچون مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی، بهداشت و درمان، آب شرب و کشاورزی، پروژه‌های صنعتی نیمه کاره یا تعطیل شده، گرانی مسکن، بیکاری، مسائل حوزه ورزش و جوانان و ... پرداخت.
در ادامه حاضرین جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های ذیربط و اقدامات صورت گرفته در شهرستان‌های شاهرود و میامی اذعان داشتند که متاسفانه در سنوات گذشته در بخش‌های مختلف توجه کمتری به این دو شهرستان شده است که منجر به کمبود‌ها و کاستی‌های موجود گردیده و کمتر شاهد پیشرفت و توسعه این دو شهرستان در استان سمنان بوده ایم.
نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: با توجه به ظرفیت‌های متعدد حوزه انتخابیه، این دو شهرستان برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید مورد حمایت دولت قرار گیرد که امیدواریم با همت مضاعف مدیران اجرایی و برنامه ریزی دقیق و مشخص شاهد توسعه و آبادانی این دو شهرستان و رفع مشکلات مردم باشیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان درباره اظهارنظر‌های بی اساس برخی از افراد در شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: علی‌رغم اینکه با چالش و مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف رو به رو هستیم، متاسفانه برخی از افراد در مصاحبه‌های خود طوری گزارش می‌دهند که گویا هیچ مشکلی در شهرستان شاهرود وجود ندارد و در کشور تنها به شاهرود اعتبار اختصاص داده شده است؛ که این جای بسی تأسف است که با ارائه گزارشات بی‌پایه و اساس سعی در گمراه کردن مردم دارند و چه بهتر است که با مردم صادق باشند تا با شناخت صحیح مشکلات، اقدامات عملیاتی مناسب نسبت به رفع آن‌ها اتخاذ گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار