خبرهای داغ:

تجلیل از کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز در مهاباد

مسئول امداد و نجات بهداری نیروی زمینی سپاه در مهاباد گفت: کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز وابسته به نیروی زمینی سپاه در مهاباد به مأموریت خود پایان داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۷۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، ربیعی در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز درپی افزایش آمار مبتلایان و برای بهبود وضعیت و کمک به کادر درمانی در مهاباد مستقر شده بود که بعد از گذشت دوهفته و پایین آمدن آمار بیماران بستری شده در بیمارستان امروز با همراهی و تجلیل مسئولین و مردم مهاباد به مأموریت خود پایان داد.

وی افزود: نیروی زمینی و بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی با توجه به دارا بودن متخصصان و پزشکان عمومی و پرستاران و همچنین سامانه اکسیژن ساز سیار، آزمایشگاه سیار و اورژانس سیار تا آنجا که در توان داشت خدمتگزار مردم مهاباد بودند و تجهیزات را در اختیار مردم این شهر قرار دادند.

ربیعی ادامه داد: پیش از ورود کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز تعداد افراد مبتلا به کرونا و بستری شده در بیمارستان مهاباد 130 نفر بود اما امروز به همت و یاری عزیزان ما این تعداد به ۳۹ نفر کاهش یافته که این آمار نسبت به هفته های قبل خیلی خوب هست.

سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه مهاباد گفت: بنا به درخواست ما و دستور سردار فرماندهی نیروی زمینی سپاه کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز جهادگرانه به صف همرزمان خود در بیمارستان امام خمینی مهاباد پیوستند و در مدت حضور خود علاوه بر کمک به بیماران به کادر درمانی نیز کمک کردند و ما قدردان زحمت های تمامی کارکنان این بیمارستان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد هم حضور متخصصان این بیمارستان را مایه دلگرمی کادر درمان و تسریع در ارائه خدمات به بیماران اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار