فرمانده سپاه استان کرمان از کارگاه تولید ماسک شهید حججی شهرستان کوهبنان بازدید کرد + تصاویر

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از کارگاه تولید ماسک شهید حججی شهرستان کوهبنان بازدید کرد و در جریان تولید ماسک در این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۹۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر یک روزه به کوهبنان به اتفاق فرمانده سپاه کوهبنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، معاونت پرورشی آموزش و پرورش کوهبنان و تعدادی از فرماندهان و‌پرسنل سپاه از کارگاه تولیدی پوشاک شهیدان حججی و دهقانی بازدید کردند و از نزدیک در جریان تولید ماسک قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و در لبیک به منویات مقام‌معظم رهبری در راستای شناسایی نیازمندان و کمک مومنانه کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که توسط بسیجیان انجام شده راه اندازی کارگاه های تولید ماسک به صورت جهادی بود.

حسین‌معروفی بیان داشت: باید نیازمندان واقعی شناسایی شوند تا در کنار کمک های مومنانه ماسک رایگان به این افراد اهدا شود.

در ادامه روح الله ابراهیمی گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ره) جهت شناسایی و کمک های مومنانه در شهرستان راه اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در چند مرحله بسته های معیشتی با همکاری سپاه ثارالله و اعضا  قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: طی ماه های گذشته با حضور بسیجیان در چندین مرحله معابر ، پارک ها ، فضاهای عمومی ، مساجد و بقاع متبرکه ضدعفونی شده است .

وی تاکید کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا چون با کمبود ماسک مواجه شدیم چندین کارگاه ماسک در فنی و حرفه ای و‌کارگاه تولیدی پوشاک شهیدان حججی و دهقانی  و همچنین در بخش طغرالجرد کارگاه ماسک توسط قرارگاه فرهنگی اجتماعی سردار شهید ماشاءالله رشیدی و سلمانشهر راه اندازی شد و در چند مرحله ماسک های تولیدی در بین اقشار مختلف مردم‌، بیمارستان و مراکز درمانی و کارگران معادن توزیع شد .

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضرکارگاه تولیدی پوشاک شهید حججی به صورت دو شیفت در راستای دوخت‌ماسک فعالیت دارد و تولیدات پس از بسته بندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: شهروندان کوهبنانی جهت خرید ماسک‌می توانند به کارگاه شهید حججی واقع در بلوار حضرت امام خمینی(ره) کوچه شهید فخارزاده مراجعه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: با همکاری خیریه حسینیه اعظم تهران تعدادی گان تهیه و در اختیار مسئولین بیمارستان افضل الدین کوهبنان قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار