خبرهای داغ:

جنبش استادی استان سمنان در بیانیه ای سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای نگهبان را گرامی داشت

جنبش استادی استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای نگهبان بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۲۵۷۹۳۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، جنبش استادی استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای نگهبان بیانیه صادر کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
شورای نگهبان، نماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می‌رود. وقتی شورای نگهبان مثل همه دوره‌های گذشته آن، قوی و قاطع و دقیق باشد، موجب آرامش کسانی می‌شود که دلشان برای اسلام می‌تپد و آرزویشان تحقق اهداف اسلامی و شریعت حقه نبویه است.) ۲۱ خرداد ۶۸)
آن روز که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمی‌برد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب‌ها را شکست؛ کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود.
طبیعی بود که سردمداران گمراهی و ستم واکنش نشان دهند. اما این واکنش ناکام ماند. اکنون که عمر شجره‌ی طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم خود قرار دارد و همگان در یافته اند که اندیشه‌های مادی گرایانه‌ی قدرت‌های استکباری، سرانجامی جز زوال ندارد؛ و از سویی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل حاکمیت دین الهی بر تمامی شئون جامعه است، ایران اسلامی را به قله‌های افتخار رهنمون ساخته است.
مفتخریم که با پیروزی انقلاب و استقرار این نظام مقدس و با تجربه‌ی نهضت مشروطیت، اندیشمندان مجلس خبرگان به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، نهاد شورای نگهبان را پیش‌بینی نمودند تا ضمن صیانت از شرع مبین اسلام و انتخابات، پاسدار قانون اساسی باشد و جمهوریت و اسلامیت نظام نوپا را از دستبرد کانون‌های قدرت و ثروت و ایادی استکبار جهانی حفظ نماید.
سازمان بسیج اساتید سپاه استان سمنان ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس این نهاد مقدس، از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی وقفه یاران صدیق انقلاب تقدیر نموده و امید واثق دارد همچون گذشته در ایفای نقش خطیر خود به احسن وجه کوشا و در مسیر انقلاب اسلامی همچنان ثابت قدم باشند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 سازمان بسیج اساتید استان سمنان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار