به مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام شد:

برگزاری رزمایش فرهنگی اجتماعی سفیران نجابت در اردکان

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و باهدف ارشاد و تذکر لسانی و با حضور جمعی از فعالین فرهنگی، رزمایش فرهنگی اجتماعی سفیران نجابت در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۹۵۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، امام‌جمعه موقت اردکان در این رزمایش به بیان موضوع عفاف و حجاب از نگاه قرآن پرداخت و گفت: همان‌طور که جواهرفروش و طلافروش، از جواهراتش محکم مراقبت می‌کند لذا ازنظر دین، زن هم مثل جواهر ارزشمند است و باید از گوهر وجود خود با حیا و عفاف مراقب نماید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی محیطی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در به فساد کشاندن زن‌ها بر لزوم هوشیاری در برابر این توطئه تأکید کرد و اظهار داشت: ما با اهمیت دادن به موضوع حجاب و حیا می‌توانیم زینب وار راه شهدا که کاری حسینی کردند را ادامه دهیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در این رزمایش با اشاره نکاتی از وصیت‌نامه‌های شهدا، گفت: بیشترین سفارش شهدا درزمینهٔ حفظ عفاف و حجاب است و ما باید این وصیت شهدا را عمل کنیم.
گفتنی است که در این رزمایش با بهره‌گیری از ظرفیت فعالین فرهنگی، تعداد ۲۰ تیم دو نفره سازمان‌دهی شدند که با حضور در سطح معابر شهر نسبت به توزیع اقلام فرهنگی و محصولات حجاب و عفاف در بین بانوان اقدام کردند.
ارسال نظرات