امام جمعه یزد:

نمایندگان مجلس با فکری تحول گرا به جنگ مشکلات کشور بروند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با نگاه به ظرفیت‌های بالای فرهنگی و اقتصادی و علمی کشور برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۹۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مردم در مجلس گفت: ایران کشوری قوی و دارای ظرفیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف است و نمایندگان مردم در مجلس می‌توانند با تصویب قوانین و پیگیری‌های مجدانه خود در رفع مشکلات کشور کمک کار باشند.

وی با بیان اینکه امروز کشور در بسیاری از زمینه‌ها از جمله اشتغال، تولید، مدیریت، تورم و مسکن دچار مشکلات عدیده است افزود: برای رفع این مشکلات به فکر تحول گرا نیازمندیم و امیدواریم نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی که تازه کار خود را آغاز کردند با فکری نو و تحول گرا به جنگ مشکلات کشور بروند.

خطیب نماز جمعه یزد از جوانان تحصیلکرده و دانشمند به عنوان استعداد‌های خدا دادی یاد کرد و گفت: نمایندگان پیگیری کنند تا این جوانان به جای اینکه جذب کشور‌های بیگانه شوند و به آن‌ها خدمت کنند زمینه جذب آن‌ها و استفاده از فکر آن‌ها در داخل کشور فراهم شود.

آیت الله ناصری همچنین تشکیل خانواده و ازدواج جوانان را از دیگر دغدغه‌ها و مشکلات جامعه دانست و افزود: نمایندگان می‌توانند با تعیین ساز و کاری مناسب برای برپایی ازدواج آسان این مشکل اساسی جوانان را مرتفع کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین در خصوص عزاداری ایام محرم و صفر امسال با توجه به شرایط کرونا گفت: مردم به دور از تجمعات می‌توانند با برپایی مراسم کوچک همراه با رعایت مسائل بهداشتی در عزای ابا عبدالله الحسین (ع) سوگواری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار