فرمانده سپاه ناحیه مهرستان:

فعالیت در سازمان بهزیستی باید با عشق به کار و نگاه خدایی باشد

فعالیت در سازمان بهزیستی باید با عشق به کار و نگاه خدایی باشد تا رضایت مردم جامعه را حفظ کنند و قطعا رضایت این افراد مقدمه رضایت خدا است.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۸۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، نکویی فرمانده سپاه ناحیه مهرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی گفت: در این شرایط بسیار حساس کشور و شیوع بیماری کرونا رسالت مسئولین بسیار سنگین است به خصوص برای کارکنان بهزیستی که با جامعه هدف نیازمند سازمان سر و کار دارند.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی افزود: فعالیت در سازمان بهزیستی باید با عشق به کار و نگاه خدایی باشد تا رضایت این قشر از جامعه را داشته باشیم و قطعا رضایت این افراد مقدمه رضایت خداوند است.

نکویی ادامه داد: جوامع برای رسیدن به پیشرفت و توسعه به نیرو‌های انسانی کارآمد نیاز دارند که حمایت گری سازمان‌های مختلف را داشته باشند در این میان دو نهاد بهزیستی و تأمین اجتماعی پشتوانه و تضمین کننده آینده‌ای روشن و پر امید برای اکثریت مردم ایران اسلامی هستند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای سلامت فردی و اجتماعی گام برمی دارند.


گفتنی است دیدار و سرکشی از مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و بررسی مشکلات آن‌ها و همچنین توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و شوینده در بین کودکان کار از دیگر برنامه‌ها فرمانده سپاه مهرستان بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات