در نشست مشترکی با شهرداری زنجان اعلام شد

اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان در تسریع توسعه شهری

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی خود را با شهرداری زنجان در جهت تسریع توسعه شهری اعلام می کند.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان،محسن لطیفی در در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر تداوم همکاری با رسانه استانی در جهت تسریع توسعه شهری تاکید کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن توسعه شهری حضور و مشارکت جدی مردم در مسائل مختلف مرتبط با حوزه های شهری است، گفت: انجام بموقع یک پروژه شهری موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم خواهد بود.

 

وی به آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان با شهرداری در خصوص گسترش تولیدات رسانه ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق بستر مناسبی برای ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و بازوی توانمند مجموعه شهرداری ها است.

 

شهردار زنجان هم آموزش های پخش شده توسط صدا و سیما را موجب افزایش مشارکت های مردمی در سالهای اخیر خواند و گفت: توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر از اولویت های این مجموعه در سال جاری است.

 

به گفته حبیب یگانه، ساز و کار لازم در جهت انجام خدمات شهری و تسریع پروژه های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه ها و بویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می کنند.

 

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: برنامه «خانه ما» که در سالهای گذشته از شبکه اشراق پخش شد همانند پل ارتباطی دو سویه بین شهروندان و مجموعه شهرداری زنجان عمل نمود و مصمم هستیم تا مشارکت با رسانه استانی سری جدید این برنامه تولید و پخش شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار