فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

توقیف نفتکش انگلیسی پاسخ قاطع سپاه به یک دزدی دریایی بود

سردار غلامشاهی گفت: رزمندگان دریادل منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در ۲۸ تیرماه سال ۹۸ اقدام دزدی دریایی نفتکش ایرانی را با جدیت و قاطعیت تمام پاسخ دادند.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۵۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با گرامی‌داشت سالروز حماسه ۲۸ تیر که منجر به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس شد، گفت:رزمندگان دریادل منطقه یکم نیروی دریایی سپاه اقدام دزدی دریایی نفتکش ایرانی را با جدیت و قاطعیت تمام پاسخ دادند.

سردار عباس غلامشاهی افزود: دشمنان ایران بدانند که ما در خلیج همیشه فارس خواب را بر آن‌ها حرام می‌کنیم و همیشه مدافع ارزش‌ها و منافع ملی خود هستیم و نمی‌گذاریم بیگانگان در آب‌های سرزمینی ما جولان بدهند.

او گفت:در شرایطی که انگلیسی‌ها در تنگه جبل‌الطارق نفتکش ما را به تعبیر مقام معظم رهبری دزدیده بودند، در کمتر از ۷۲ ساعت با پاسخ قاطع و محکم دریا دلان غیور منطقه یکم نیروی دریایی سپاه مواجه شدند و نفتکش انگلیسی Stina Bulk را با وجود اسکورت نیروی دریایی سلطنتی انگلستان در خلیج فارس محاصره و توقیف کردیم.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه افزود: این کار باعث برهم خوردن معادلات و محاسبات آن‌ها در روابط بین‌المللی شد و هیمنه پوشالی آن‌ها در برابر چشم جهانیان فرو ریخت و توان رزم و اقتدار دلیرمردان سروقامت دریایی سپاه در عالم طنین‌انداز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار