خبرهای داغ:
تجربه یک پرستار از ابتلا به ویروس کرونا

پرستاری که خود با کرونا دست و پنجه نرم کرد

هنوز در ناباوری این موضوع بود که چطور این ویروس به‌ راحتی جان مردم را می‌گیرد، که متوجه شد آثار ابتلا به کرونا در او هم آشکار شده و دیگر نمی‌تواند پرستار بیماران باشد...
کد خبر: ۹۲۵۸۳۲۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پرستار «زهرا قربانی» پرستاری از روستای قهوج شهرستان آوج است که بعد از یک ماه کار بی‌وقفه در بیمارستان که با جان‌ و دل به مبتلایان کرونا رسیدگی می‌کرد، خود نیز مبتلا به این ویروس کشنده شد.

هنوز در ناباوری این موضوع بود که چطور این ویروس به‌ راحتی جان مردم را می‌گیرد، که متوجه شد آثار ابتلا به کرونا در او هم آشکار شده و دیگر نمی‌تواند پرستار بیماران باشد.

هرچند او به‌ غیر از پرستاری، دغدغه مهم‌تری هم داشت. او مادر بود و علاوه بر آن سرپرست خانوار و ترس از ابتلای فرزندانش به این بیماری، لحظه ای او را رها نمی کرد.

وقتی به تخت بیمارستان چسبیده بود حتی برای یک‌لحظه نگاه معصوم دو دخترش از جلوی چشمانش دور نمی‌شد. بی‌حرکت شده بود. جدال او بین مرگ و زندگی، نمایشی از حمله این ویروس بر کالبد انسان بود.
.
نمایشی که اگرچه بسیار سخت و جان‌فرسا بود اما وقتی یک پرستار راوی آن باشد پرده‌های جدیدی از این ویروس را به صحنه نمایش می‌برد که هیچ‌وقت یک بیمار عادی نمی‌تواند آن را بازگو کند.

به گفته پرستار قربانی، شاید تجربه من درسی باشد برای تک‌تک افراد جامعه تا بیشتر مراقب خودشان باشند. بدانند رویارویی با این ویروس را سرسری نگیرند. به ویژه که این روزها، ویروس کرونا، با علائم سخت تر و جدیدتر به میدان مقابله با بشر وارد شده و جهان هستی متاثر از وجود این ویروس منحوس شده است.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار