خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه قزوین

باید از فرصت های خدمت به نحو شایسته برای مردم استفاده کنیم

حجت الاسلام معبودی:زمان خدمت بسیار زود گذراست و از تمام وقت و زمان خود باید به خدمت پرداخت چون وظیف سنگینی را مردم بردوش مسئولان نمایندگان گذاشته اند
کد خبر: ۹۲۵۸۳۳۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز خانم دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام معبودی در این نشست گفتگو محور گفت: زمان خدمت بسیار زود گذراست و از تمام وقت و زمان خود باید به خدمت پرداخت چون وظیف سنگینی را مردم بردوش مسئولان نمایندگان گذاشته اندکه نباید  فرصت را به پرداختن به حواشی و مسائل متفرقه پرداخت و تمام توان را در راستای خدمت صادقانه بکارگیری کرد.

حجت الاسلام معبودی عنوان داشت: عنایت خداوند است که در این مشکلات اقتصادی و تبلیغات دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی ، مردم به انتخاب نیروهای انقلاب روی آوردند و این وظیفه سنگینی را بر دوش نمایندگان انقلابی گذاشته است که باید از عهده آن قهرمانانه برآیند و این الطاف الهی ست که پرچم انقلاب را سرافراز نگه دارند و در این وانفسای مشکل اقتصادی که کشور با ان دست و پنجه نرم میکند
مردم به شما نمایندگان انقلابی در برداشتن مشکلات از دوششان امید بسته اند و کوچکترین اشتباه شما سنگین تر تبعات را برای مردم خواهد داشت و شما باید تفکر انقلابی" ما می توانیم "را به مرثه ظهور برسانید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج ) تاکید داشت: پرداختن به مسائل فرعی که از اهمیت کمتری برخوردارند و بود و نبودشان اثر چندانی در زندگی مردم ندارد نباید وقت مجلس شورای اسلامی که حتی یک دقیقه آن هم در سرنوشت کشور و مردم مهم است را بگیرد اما مسئله اصلی مانند معیشت مردم باید اولویت مسائل نمایندگان و مجلس باشد که یکی از مهم ترین موضوع کشور همین است.

تمام نکات کلیدی و اصلی حل مشکلات کشور را مقام معظم رهبری در ارتباط با مجلس فرمودند و این راهبرد باید تابلو شود و نصب العین گردد تا راه گم نشود.

حجت الاسلام معبودی در دیدار با نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در شورای اسلامی افزود: هرچه مجلس در آرامش باشد بهتر می تواند به تصویب قوانین راهگشای کشور بپردازد اما با بحث و جدل و جنجال هیچ کاری پیش نمی رود و هیاهو و جنجال در شان نمایندگان نیست.
و یکی از مشکلات دیگر که بین مدیران عرف شده که وقتی یک جریانی بر سرکار آمد همه مدیران زیر مجموعه را عوض میکند را بهم بزنید چون این امر باعث ضرر رساندن به پیشرفت کشور است باید همه با هم کشور را پیش ببریم و باید مراقب باشید که افرادی شما را بجای پرداختن به مشکلات مردم درگیر حواشی کنند و زمانتان از بین برود و مدیرانی که با یکدیگر اختلاف نظر دارند با هم تعامل کنند و از ظرفیت های یکدیگر برای مردم استفاده نمایند.

قزوین استان غنی است و مستعد رشد زیادی است و باید اصول باورها را با کسی معامله نمیکنیم ولو برادرمان باشد ولی اگر مدیری و یا کسی است که اصول و خط و مشی را قبول دارد ولی با ما اختلاف نظر دارند باید توانمندیهایش را بکار گیری نمایند.

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها