امام جمعه شهرستان طارم در گفت وگو با"بسیج" :

دولت در بخش اقتصاد کشور را به حال خود رها کرده است

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دولت در بخش اقتصاد کشور را به حال خود رها کرده است،گفت:سهل انگاری و رها کردن کشور به حال خود در این شرایط توسط دولت حق الناس بوده و مسئولین می بایست پاسخگوی خدا، ملت و شهدا باشند.
کد خبر: ۹۲۵۸۴۸۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
حجت الاسلام مهدی منصوری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت و نیز تورم افسار گسیخته در کشور اظهار کرد:متاسفانه تا دست دلالان بازار قطع نشود با مشکل تورم و گرانی مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در روزگار کرونایی گرانی و تورم بیش از گذشته بیداد می‌کند، تصریح کرد:عدم نظارت اصولی و دقیق بر بازار، ضعف مدیریتی و عدم شفاف سازی از مسائل و مشکلات مهم در این حوزه است.

امام جمعه طارم با تاکید بر اینکه در حال حاضر دولت توجهی به بخش اقتصاد نداشته وآن را به حال خود رها کرده است، ابراز کرد:سهل انگاری و رها کردن کشور به حال خود در این شرایط توسط دولت حق الناس بوده و مسئولین می‌بایست پاسخگوی خدا، ملت و شهدا باشند.

این مسئول نظارت بر قیمت و کیفیت اقلام تولید شده در کارخانجات توسط تولید کنندگان انبوه را از راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و اذعان داشت:جلوگیری از واردات بی رویه، حمایت از تولیدکنندگان که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به این موضوع مهم توجه ویژه داشته و بار‌ها بر ضرورت اجرایی شدن آن تاکید کرده اند، در اختیار قرار دادن تسهیلات و وام‌های کم بهره در اختیار مردم و تولید کنندگان، شفاف سازی و نظارت دائم بر کنترل قیمت‌ها و برخورد جدی با مفسدین و دلالان از دیگر راهکار‌های پیش رو جهت کنترل تورم در کشور است.

حجت الاسلام منصوری در پایان خاطرنشان کرد:در راستای برون رفت از این شرایط حساس، نیازمند همدلی و صداقت مسئولین و نمایندگان مجلس و عملکرد حداکثری با تفکر جهادی و روحیه خستگی ناپذیر در کشور هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار