روحانی در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان/ توزیع ماسک رایگان در مدارس مناطق محروم استان

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایام عید قربان تا عید غدیر و مرحله سوم در ایام ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
سرهنگ پاسدار محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ درباره اعزام گروه‌های جهادی در سال جاری اظهار داشت: پیش‌بینی ما در سال جاری این است که ۱۰۰۰ گروه جهادی را در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادمقاومتی و بهداشت و درمان به مناطق محروم استان و حاشیه شهر اعزام کنیم.

وی افزود: تاکنون چندین گروه جهادی از جمله طلاب، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.
 
فعالیت هزار ۳۷۶ گروه جهادی از آغاز شیوع کرونا تاکنون

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۳۷۶ گروه جهادی در بحث ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و تولید و توزیع ماسک و مواد بهداشتی و ضدعفونی در سطح استان فعالیت داشته‌اند.
 
اجرای مرحله دوم کمک مومنانه در ایام عید قربان تا عید غدیر

وی در بخش دیگر سخنان خود از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایام عید قربان تا عید غدیر و مرحله سوم در ایام ماه محرم خبر داد و افزود: در مرحله اول رزمایش که در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت، ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح استان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله دوم پیش بینی داریم همین مقدار توزیع بسته معیشتی را داشته باشیم.

وی از همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی در برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.
 
توزیع ماسک در مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر از آغاز سال تحصیلی

روحانی در ادامه به توزیع ماسک از ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان در مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر خبر داد و گفت: طبق رایزنی صورت گرفته با سازمان بسیج اصناف قرار است پارچه و کش استاندارد جهت تولید ماسک در کارگاه‌های تولیدی صورت بگیرد.
 
راه اندازی سامانه «سخا» 

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی یادآور شد: برای ممناعت از موازی کاری در رزمایش کمک مومنانه سامانه‌ای تحت عنوان «سخا» راه اندازی شده است تا دستگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج جهت کمک در این سامانه ثبت نام کنند و از طرفی همه خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها