خبرهای داغ:
چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری مجمع گروه های جهادی بسیج استان به میزبانی فارسان

مجمع مسئولین گروه های جهادی بسیج چهارمحال و بختیاری با هدف فعالسازی گروه ها و تبیین روند اجرای پروژه های محرومیت زدایی به میزبانی سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۸۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ چند سالی می شود که مشکلات اقتصادی نور امید را در برخی از مناطق محروم خاموش کرده و مردم خسته و ناامید به دنبال راه چاره هستند؛ اما وقتی عده ای جوان با ظاهری متفاوت و چهره ای شاداب بدون هیچ گونه چشم داشتی به کمک مردم محروم می آیند دوباره نور امید در دل روشن می شود. جوانانی که تحت عنوان گروه های جهادی به مردم مناطق محروم خدمت می کنند.کار گروه های جهادی تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه اقدامی الهی بوده و اثر فرهنگی دارد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: امروز میزبان مجمع گروه های جهادی در ناحیه مقاومت بسیج فارسان بودیم. این مجمع با هدف فعالسازی گروه های جهادی و همچنین تبیین روند اجرای پروژه های محرومیت زدایی برگزار شد و به علاوه برخی از مشکلات گروه های جهادی بررسی گردید.

وی افزود: در چند سال گذشته گروه های جهادی بسیج کارنامه های درخشان داشته اند و مقام معظم رهبری نیز بر این امر صحه گذاشتند. حتی در زمان کرونا نیز گروه‌های جهادی بسیج مردمی در زمان موج اول مهار کرونا به خوبی پا به میدان گذاشتند و باری از روی دوش دولت و وزارت بهداشت برداشتند. اقدامات مختلفی نظیر ضد عفونی و گند زدایی مناطق پر تردد و یا تولید و توزیع ماسک و ..... امروز به عنوان محوری ترین کار گروه های جهادی بسیج تعریف شده است و خواهران و برادران جهادگر در این زمینه با تمام توان مشغول خدمت هستند.

یزدانی خاطرنشان کرد: اما یکی از مهمترین مشکلات این گروه های جهادی کمبود اعتبار است و به نظر من این گروه ها می توانند یک کمک بزرگ به دولت باشند و دولت با صرف هزینه کم بیشترین بازدهی را از این گروه های جهادی داشته باشد البته این منوط به این است که مسئولان اجرایی بخواهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار