فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان خبر داد:

خدمت رسانی گروه های جهادی در منطقه صعب العبور عشایری

فرمانده ناحیه بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از عزم جزم این ناحیه و گروه های جهادی برای خدمت رسانی به عشایر در مناطق صعب العبور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۳۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: در هفته گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، پس از طی مسافت ۱۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با گذر از راه‌های سخت گذر به نقاط عشایری"دلی" و" لاها" در منطقه دوآب صمصامی رسیدیم و در جمع معتمدین و سران ایلات، مشکلات عشایر از جمله جاده دسترسی، آبشخور دام و... را بررسی کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای حل مشکلات عشایر این منطقه،  جلسه مشترک این هفته با گروه های جهادی شهید خدادادی و شهید تورجی سپاه لنجان برگزار نمودیم تا بخشی از مشکلات عشایر عزیز را مرتفع نماییم.

وی افزود: در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص خدمت رسانی و محرومیت زدایی در منطقه عشایری دوآب صمصامی و روستای گل سرخ بین سپاه ناحیه عشایری، اداره کل امور عشایر و گروه های جهادی اتخاذ گردید.

ایزدی، ساخت یک باب مدرسه 3 کلاسه در روستای گل سرخ، استقرار اکیپ پزشکی، دندانپزشکی و مامایی در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه، ساخت 18 باب آبشخور دام در مناطق عشایری، و احداث 18 چشمه حمام و سرویس بهداشتی ثابت در منطقه عشایری گل سرخ را از جمله این خدمات عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های لوازم التحریر ، سبدهای معیشتی، ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده ایتام و ارسال وسایل و مصالح جهت ساخت جاده در منطقه دلی و لاها از دیگر اقدمات در راستای این جلسه مشترک برای رفع محرومیت و خدمت رسانی در این منطقه عشایری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری،  اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اعزام مربیان قرآنی و فرهنگی جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی ر از دیگر اقدامات گروه های جهادی شهید خدادادی و تورجی در زمان حضور در منطقه از 25/تیرماه الی 7 مردادماه99  عنوان کرد.

ارسال نظرات