خبرهای داغ:

اجرای طرح ملی فهما در مساجد استان فارس با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: طرح ملی تابستانه فهما همزمان با اوقات فراغت فصل تابستان در کانون‌های مساجد استان فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۶۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام حسین امیدی در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه برنامه‌های این طرح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های ستاد ملی کرونا در حال اجراست، افزود: امسال، تابستان متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل پیش رو داریم و به علت شیوع بیماری ویروس کرونا تاکید شده است که برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد بیشتر به شکل مجازی برگزار شود.

وی زمان اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه فهما را از ۱۰ تیرماه جاری تا ۵ شهریورماه ذکر کرد و افزود: کانون‌های مساجد استان فارس برای کسب امتیاز و ارزیابی کانون، گزارش‌ها و آثار تولید شده را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری طرح تابستانه فهما، بیان کرد: اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است و توجه به برنامه‌ریزی و غنی‌سازی این ایام برای کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به سایر گروه‌های سنی ضروری و مهم است.

امیدی ضمن تاکید بر محتواسازی آموزشی برنامه‌های مساجد، خاطرنشان کرد: مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی اصحاب مسجد اعم از هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر نهادها و تشکل‌های فعال با رویکرد جریان‌سازی و شبکه‌سازی همچنین استفاده از ظرفیت‌های خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی و دینی محله گامی مؤثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس اظهار داشت: برنامه‌های این طرح به یک‌هزار و ۲۴۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ابلاغ شده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های ستاد ملی کرونا در حال اجراست.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار