خبرهای داغ:
اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیمانیه جهرم پویش "من رهبرم را دوست دارم" و "من ماسک میزنم" را در سطح فضای مجازی راه اندازی کرده اند.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۷۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیمانیه جهرم ضمن اِبراز تشکر از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، پویش "من رهبرم را دوست دارم" و "من ماسک میزنم" را در سطح فضای مجازی راه اندازی کرده اند.
 
راه اندازی پویش
 
این پویش در راستای بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ راه اندازی شده است، ایشان در این دیدار تاکید داشتند: "من وقتی میبینم در تلویزیون نشان میدهد که بعضی‌ها عبور میکنند و همین چیز ساده، همین ماسک را نمیزنند، من از آن پرستار واقعاً خجالت میکشم که آنها آن جور دارند فداکاری میکنند -آن پزشک، آن پرستار- آن وقت این آدم، جوان یا غیر جوان، حاضر نیست یک ماسک بزند اینها باید انجام بگیرد. این عرضِ اوّلِ ما است. من خواهش میکنم همه‌ی کسانی که در این زمینه مؤثّرند، چه مسئولین اجرائی کشور، چه آحادی که میتوانند خدمتگزاری کنند، چه آحاد مردم، همه در این زمینه فعّالیّت کنند تا بتوانیم در ظرف مدّت کوتاهی این زنجیره‌ی سرایت را قطع کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم." 
 
راه اندازی پویش
 
راه اندازی پویش
 
اعضای این پویش هدف از راه اندازی آن  را درخواست از مردم در راستای رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها در راستای قطع نمودن زنجیره بیماری منحوس کرونا عنوان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها