شهرستان خانمیرزا؛

بازدید مسئولین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از نمایشگاه عفاف و حجاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان خانمیرزا بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۹۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ضمن قدردانی از زحمات خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (سلام الله علیها) خانمیرزا در برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف تصریح کرد: حجاب و عفاف یک مسئله همگانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: حجاب زینت زنان به خصوص زن مسلمان است و تلاش در جهت نهادینه کردن این حسنه ثواب زیادی به همراه دارد و الطاف الهی شامل حال کسانی خواهد شد که شعائر اسلامی را در بین مردم تبلیغ و رواج دهند.

وی تصریح کرد: حجاب از زمان حضرت آدم  علیه السلام وجود داشته و بعد در تمام ادیان نیز مسئله حجاب پررنگ بوده است، که متاسفانه در برخی از ادیان الهی به دلیل تحریف و سوء استفاده های شخصی این مسئله خدشه دار گردید.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین در این روز از نمایشگاه حجاب و عفاف بازدید و از زحمات مسئولان برپایی این نمایشگاه تقدیر کرد.

نمایشگاه حجاب و عفاف خانمیرزا تا پایان هفته جاری دایر است و علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار