حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در دیدار با امام جمعه خانمیرزا نمازهای جمعه را پادزهری برای دفع جنگ نرم و دسیسه های دشمنان انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه پنجم مرداد و سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با امام جمعه شهرستان خانمیرزا دیدار کرد.

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) ضمن قدردانی از تلاش های فرهنگی امام جمعه خانمیرزا با اشاره به اهمیت سنگر عظیم نماز عبادی سیاسی جمعه، بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس را برخاسته از پای منبر ائمه جمعه و جماعت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسین صدر افزود: دشمن تاثیر نماز حمعه را در وحدت مردم ایران اسلامی فهمید و به همین خاطر با راه اندازی جنگ فرهنگی و نرم سعی در سست نمودن اعتقادات جوانان دارد که پادزهر این دسیسه دشمن نیز در خود نمازهای جمعه وجود دارد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام علی معزی، امام جمعه خانمیرزا نیز  ضمن تشکر از زحمات و حمایت های مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) گفت: سپاه نهادی مقدس وحافظ نظام اسلامی است و در کنار سنگر های نماز جمعه بازوان نیرومندی برای انقلاب اسلامی هستند و باید تلاش شود که این همبستگی تقویت گردد.

وی ادامه داد: امام جمعه شهرستان خانمیرزا خود را یک پاسدار می داند و در کنار سپاه ناحیه خانمیرزا برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تمام تلاش وکوشش خود را به کار خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات