فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان خبر داد:
در مرحله اول و دوم رزمایش کمک های مومنانه 3 هزار و 828 سبد مواد غذایی توزیع و 32 واحد مسکونی در دلگان تعمیر و ساخته شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۱۵ هزار ماسک، یک هزار و ۴۴۰ عدد محلول ضدعفونی و ۷۰۰ قرص نان و ۵۰۰ کیلو مرغ بین مردم و نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فداحسین سرگلزایی با اشاره به اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راه و مسیر مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری بسیجیان شهرستان دلگان از اوایل امسال آغاز شده و تاکنون هم که مرحله سوم آن است، در حال اجرا می‌باشد.

سرگلزایی تصریح کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک‌های مومنانه ۳ هزار ۸۲۸ سبد مواد غذایی، ۳ هزار پرس غذا و ۵۰۰ جفت کفش و ۱۰۰۰ بطری آب معدنی، ۳ هزار قرص نان، ۲۰ راس دام، ۳۵۰ بسته مواد بهداشتی، ۱۰۰ تخته پتو، ۱۰۰ پک ورزشی، ۵ تانکر آب و دو یخچال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مرمت ۲۵ خانه برای محرومان، احداث ۷ منزل مسکونی، ساخت یک مدرسه سه کلاسه و ۳۲ سرویس بهداشتی برای مردم این شهرستان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، دو کارگاه تولید ماسک و دستکش در روستای حسین آباد لدی دلگان و همچنین محله چاه کمال شهر گلمورتی راه اندازی شده و فعالیت‌های آن‌ها همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات