انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان

حضور مهندسین بسیجی متخصص در صنایع، عارضه یابی واحد ها و رفع مشکلات صنعت

تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بسیج مهندسین خوزستان در راستای حضور مهندسین بسیجی متخصص در صنایع، عارضه یابی واحد ها، رفع مشکلات صنعت و کمک به پروژه های مرتبط با کلینیک صنعت منعقد شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۴۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بسیج مهندسین خوزستان در راستای حضور مهندسین بسیجی متخصص در صنایع، عارضه یابی واحد ها، رفع مشکلات صنعت و کمک به پروژه های مرتبط با کلینیک صنعت منعقد شد.

در این جلسه مهندس خانچی مسئول بسیج مهندسین صنعتی خوزستان بیان کرد: باتوجه به معنویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، رسالت بسیج مهندسین می پذیرد که تمام توان تخصص خود را در این امر مهم بکار ببرد.

خانچی گفت : بسیج مهندسین با داشتن نیروهای حاذق و متعهد و کانون های این سازمان در اهواز و شهرستانها در تمام زمینه ها بخصوص طراحی کلینیک صنعتی ، عارضه یابی ، بازاریابی ، هماهنگی و ارتباط موثر وکارآمد بین وزارت خانه های نیرو ، نفت ، ارتباطات و صمت آمادگی کامل خود را اعلام می دارد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بیان داشت که شرکت شهرک های صنعتی وظایف حمایتی صنایع کوچک و آموزش های تخصصی به آنها را در خوزستان برعهده دارد و بسیج مهندسین صنعتی با پتانسیل ها و توانمندی‌های خود در زمینه های تخصصی و وجود بسیجیان متخصص می تواند کمک شایانی به شهرک های صنعتی نماید.

در پایان این نشست تفاهم نامه بمدت ۲سال انعقاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار