دورهمی ورزشی

ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور

گردهمایی انجمن های ورزشی برای ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور
کد خبر: ۹۲۵۹۰۱۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج : اولین گردهمایی انجمن های ورزشی  باشگاه مقاومت سازمان بسیج مستضعفین با محوریت سازمان ورزش بسیج  و با میزبانی از معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در سال 99 تشکیل شد.

از اهداف این جلسه راهکارها و بسترشناسی حضور حداکثری آحاد مردم در ترویج فرهنگ ورزش همگانی با محوریت پایگاههای مقامت  بسیج در سرتاسر ایران اسلامی و کشف و استعداد یابی چهره های ورزشی به جهت شرکت در تیم های لیگ برتری.

سردار غلامی معاون محترم هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین :بسیج را برای مردم و برای خدمت به مردم برشمردن و عرصه ورزش را نیز یکی از عرصه های خدمت نام بردند که در ابعاد مختلف به ویژه حوزه سلامت  و سبک زندگی ایرانی اسلامی می تواند نقش موثری ایفا کند. بسیج با پهنه کسترده خود در تمامی جغرافیای ایران اسلامی یقینن نقش موثری در انعکاس روحیه جوانمردانه و آفتاب سلامت  و ایجاد روحیه شاداب در محلات نقش داشته باشد .این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور افراد انقلابی و با تجربه و فنی در موتور محرکه ورزش .در ادامه ریاست محترم سازمان ورزش بسیج مستضعفین ضمن تشکر از حضور با ارزش تمامی میهمانان و دست اندرکاران ورزش بسیج به بیان انتظارات مقام معظم رهبری از ورزش و علی الخصوص ورزش بسیج پرداختن .

میر جلیلی : سال 99 را سال نهضت ورزش در پایگاههای مقاومت بسیج محلات بیان نمود و خدمت در این عرصه را یک جهاد فرهنگی عنوان و چراغ راه این حرکت عظیم را منش  و سیره عملی شهدا و روحیه پهلوانی آنان در ورزش بیان نمود .

رئیس سازمان ورزش بسیج : الگوسازی و ترویج اخلاق و مرام پهلوانی بستر ارتقاء فرهنگ و تندرستی و سلامت روح و جسم را در جامعه ایجاد می کند یقینا پایگاههای بسیج می تواند بستر مناسبی برای این حرکت عظیم باشد که با همت و برنامه ریزی و همراهی تمامی دست اندرکاران ورزشی که در خود روحیه انقلابی را احساس می کنند قطعا آثار و برکات قابل توجهی از خود به جا خواهد گذاشت . در ادامه این برنامه احکام مسئولیت روئسای انجمن های ورزشی در رشته های کاراته ، تکواندو ، ووشو ، تیراندازی ، هندبال ، بسکتبال ، موتورسواری ، رزمی ،کشتی ،بومی محلی ، تیرو کمان ، جودو ، همگانی و دوچرخه سواری ، پینگ پنگ ، جانبازان و معلولین ، دوومیدانی ، هوایی و مهیج ، سه گانه ، اسکی و پهلوانی و زورخانه ای تقدیم آنان شد.

ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور

ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور

ترویج و توسعه ورزش همگانی پایگاه محور

پایان پیام //.

ارسال نظرات